Kredit ne treba uzimati olako - Erste je opet nadigrao konkurenciju



Ispada da sam se nešto baš namjerila na banke, ali u zadnje vrijeme samo mi njihove reklame upadaju u oči. Vjerojatno zato što ih ima najviše.

Erste je posljednjih nekoliko godina svojom komunikacijom bar pet koraka ispred konkurencije. Tako su prvi rekli: znamo da ne volite ići i banku i to je skroz ok. Sada u moru kredita ovih i onih, domaćih, stranih, gotovinskih, namjenskih, nenamjenskih, u kunama, eurima, švicarcima (ups, ne u švicarcima!)…  Erste poručuje: kredite ne uzimajte olako. Hrabro i neočekivano. Još su jednom odigrali ne samo protiv sebe već protiv cijelog bankarskog sektora. Ipak vrlo promišljeno. Dok drugi bankari poručuju: naši krediti su najbolji uzmite ih odmah, Milo Hrnić kaže: stani na balun, informiraj se, razmisli…

U moru istih primijećeni bivaju samo različiti. To Erste itekako zna. U moru istih ili vrlo sličnih uvjeta kreditiranja i vrlo slične komunikacije pronašli su način da budu drugačiji. Svima je jasno koliko su Hrvati zaduženi i koliko se često upravo banke proziva zbog toga. Banke ne poklanjaju novac, banke ga prodaju. Krediti su upravo to - prodani novac. Ne samo da ćeš vratiti posuđeno, nego ćeš to i platiti. Zato bi bankama trebalo biti u interesu da bez problema dobiju nazad svoj novac, s kamatama naravno. Bankarska bešćutnost, ovrhe i deložacije ne idu u korist korporativnom imageu.

Erste je ovdje napravio vrlo inteligentan zaokret u komunikaciji. Potencijalne korisnike upozoravaju da ne budu brzopleti i nepromišljeni te ih tako navode da preispitaju svoju eventualnu odluku o uzimanju kredita u konkurentskoj banci. Nakon što je odluka poljuljana, istom porukom pridobivaju povjerenje mogućih korisnika jer poručuju da su banka kojoj je stalo do njihove dobrobiti, a ne samo do vlastite dobiti.

Iz perspektive prosječnog korisnika vjerojatno bih prije uzela krediti u banci koja me savjetuje da razmislim o tako važnoj odluci, nego u onoj koja poručuje: uzmi danas, plači sutra.

Primjedbe

  1. Cijela reklama je ovo: https://www.youtube.com/watch?v=xCWYLFNxmmI Ne znam zašto, ali meni se od onog prvog dijela smučilo. Možda jer ne trebam gotovinski kredit? Ne mogu vjerovati što danas prolazi pod "normalno" i uspijeva uvjeriti ljude da bez tog proizvoda/usluge ne mogu. Ta je gora od ono reklame za Zakon-tarifu. U današnje vrijeme reklame su katastrofa koja prodaje sranje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne sviđa se ni meni puno toga što vidim ;) Komunikacijski gledano mislim da su našli način da 'zeznu' konkurenciju.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar