Kredit ne treba uzimati olako - Erste je opet nadigrao konkurenciju
Ispada da sam se nešto baš
namjerila na banke, ali u zadnje vrijeme samo mi njihove reklame upadaju u oči.
Vjerojatno zato što ih ima najviše.
Erste je posljednjih nekoliko
godina svojom komunikacijom bar pet koraka ispred konkurencije. Tako su prvi rekli:
znamo da ne volite ići i banku i to je skroz ok. Sada u moru kredita
ovih i onih, domaćih, stranih, gotovinskih, namjenskih, nenamjenskih, u kunama,
eurima, švicarcima (ups, ne u švicarcima!)… Erste poručuje: kredite ne uzimajte olako.
Hrabro i neočekivano. Još su jednom odigrali ne samo protiv sebe već protiv
cijelog bankarskog sektora. Ipak vrlo promišljeno. Dok drugi bankari poručuju:
naši krediti su najbolji uzmite ih odmah, Milo Hrnić kaže: stani na balun,
informiraj se, razmisli…
U moru istih primijećeni bivaju
samo različiti. To Erste itekako zna. U moru istih ili vrlo sličnih uvjeta
kreditiranja i vrlo slične komunikacije pronašli su način da budu drugačiji. Svima
je jasno koliko su Hrvati zaduženi i koliko se često upravo banke proziva zbog
toga. Banke ne poklanjaju novac, banke ga prodaju. Krediti su upravo to -
prodani novac. Ne samo da ćeš vratiti posuđeno, nego ćeš to i platiti. Zato bi
bankama trebalo biti u interesu da bez problema dobiju nazad svoj novac, s
kamatama naravno. Bankarska bešćutnost, ovrhe i deložacije ne idu u korist
korporativnom imageu.
Erste je ovdje napravio vrlo
inteligentan zaokret u komunikaciji. Potencijalne korisnike upozoravaju da ne
budu brzopleti i nepromišljeni te ih tako navode da preispitaju svoju
eventualnu odluku o uzimanju kredita u konkurentskoj banci. Nakon što je odluka
poljuljana, istom porukom pridobivaju povjerenje mogućih korisnika jer poručuju
da su banka kojoj je stalo do njihove dobrobiti, a ne samo do vlastite dobiti.
Iz perspektive prosječnog
korisnika vjerojatno bih prije uzela krediti u banci koja me savjetuje da
razmislim o tako važnoj odluci, nego u onoj koja poručuje: uzmi danas, plači
sutra.
Cijela reklama je ovo: https://www.youtube.com/watch?v=xCWYLFNxmmI Ne znam zašto, ali meni se od onog prvog dijela smučilo. Možda jer ne trebam gotovinski kredit? Ne mogu vjerovati što danas prolazi pod "normalno" i uspijeva uvjeriti ljude da bez tog proizvoda/usluge ne mogu. Ta je gora od ono reklame za Zakon-tarifu. U današnje vrijeme reklame su katastrofa koja prodaje sranje.
OdgovoriIzbrišiNe sviđa se ni meni puno toga što vidim ;) Komunikacijski gledano mislim da su našli način da 'zeznu' konkurenciju.
OdgovoriIzbriši