Zdravo, zdravoljupci!




Zdravoljupci su catchy i fora. Holaaa, za manje kolesterola… brokula mi je najdraža. Zdravoljupci su projekt McCanna za Konzum. Sve je HURA objavila na svojoj stranici u članku: McCann Zagreb raspjevao i rasplesao voće i povrće iz Konzuma.

Uopće nisam imala namjeru o tome pisati dok nisam vidjela nešto što me malo iznerviralo. Ovo:

Foto: Screenshot Facebook Tvornica Zdrave Hrane

Tvornica zdrave hrane bila je poprilično dobar primjer korisnog content marketinga, iako su tekstovi ponekad malo nespretno napisani. No, tu sam stranicu otkrila u svojim povremenim zabrijavanjima na zdravu prehranu, superhranu i to. Znači tražila sam informacije, dobila sam ih kod njih. Edukativno, korisno, sve cool.

Ali, zašto koristiti nešto tuđe? Zašto kopirati kad možeš biti original? Zapravo ispada smiješno i glupo. Zdravoljupci su plišane igračke koje se prodaju u Konzumu. Znači ovim se postom Tvornica zdrave hrane obraća plišanom povrću? Zanimljiv izbor publike. Ili, još gore, koristi svoju stranicu, svoje kanale, svog community managera za promociju Konzuma?

Pazite što pišete. Kopija je uvijek kopija, pa makar to bila samo jedna riječ.


#kad_narastem_bit_cu_copywriter



Primjedbe