Opet zdravoljupci
Post Zdravo,
zdravoljupci! izazvao je popriličnu raspravu iz koje sam naučila da
Konzumovi zdavoljupci uopće nisu tako genijalna izmišljotina kakvom je njihovi „tvorci“
žele prikazati i da je Tvornica zdrave hrane još davne 2015. u svojim postovima
koristila izraz zdravoljupci.
Konzumove igračkice samo su
kupljena franšiza, funkcioniraju po principu – ko da pare, njemu muzika. I
drugi trgovački lanci koristili su ih za svoje kampanje. Tvornica zdrave hrane
u ovom slučaju očito samo koristi jednu
uobičajenu (meni dosad ne baš poznatu) riječ.
Dakle, neke velike originalnosti
nema ni s jedne ni s druge strane. Ipak, nameće se pitanje tajminga. S jedne
strane imamo najveći trgovački lanac u zemlji, koji agresivnom kampanjom
promovira svoje likove, zovu se Zdravoljupci i odjednom su sveprisutni. S druge
strane, imamo mali lanac trgovina koji u svojoj promociji koristi izraz
zdravoljupci baš u trenu kad on neizbježno asocira na Konzum. Koliko to ima
smisla?
Gledano iz perspektive prosječnog
kupca izraz zdravoljupci nisam čula dok mi Konzumovi plišanci nisu počeli
skakati po glavi. Upalim TV - Zdravoljupci, pogledam kroz prozor - Zdravoljupci,
idem po kruh - Zdravoljupci… Tvornica zdrave hrane otvara trgovinu u centru –
zdravoljupci. A, idem u Konzum, tamo dijele naljepnice.
Jedan mali trgovački lanac,
sramežljivom kampanjom na Facebooku ne može toliko ući u podsvijest kupaca. Zato
i dalje stojim pri tome da ne treba koristiti izraze koji asociraju na neki
veliki brend, ma koliko god ti izrazi bili uobičajeni. Zašto svoje kupce, na
svom kanalu podsjećati na konkurenciju?
Moram naglasiti da je sve što
pročitate na ovom blogu samo osobno mišljenje autorice. Blog se zove Kad
narastem bit ću copywriter što znači da nisam najveći stručnjak u svemiru i
da ovo nije marketinško sveto pismo. S iznesenim se možete i ne morate složiti.
Primjedbe
Objavi komentar