Community Manageri, ne morate biti meteorolozi, al možete pogledati kroz prozor!



„Za ove sunčane dane i visoke temperature idealne su naše kratke hlače…“

 „Sunčeve zrake štetne su i za vaše oči. Izaberite sunčane naočale iz naše kolekcije i uživajte u toplim proljetnim danima.“

„Temperature rastu, osvježite se hladnim napitkom …“

„Odaberite svoj idealan roštilj za uživanje u sunčanom vikendu koji je pred nama.“


Sigurno ste se ovih dana načitali sličnih statusa na društvenim profilima brendova. Naravno i za natprosječno toplih zimskih dana situacija je slična. Sunce ugrije do skoro 20 celzijusa, svi se raduju proljeću koje je uranilo, a brendovi pišu:


„Ove snježne dane provedite pod dekicom uz tople čajeve iz našeg asortimana.“

„Uživajte na skijalištima u našim toplim jaknama.“ (a sva skijanja otkazana jer snijega nema nigdje u Europi)

„Zaštite svoju kožu od hladnoće posebnom zimskom kremom.“


Sunce nismo vidjeli tjednima. Trgovine u gradu prodaju ljetnu odjeću dok ljudi šeću u zimskim kaputima i čizmama. I to već izgleda smiješno, al trgovinama ne mogu zamjeriti.  Ne mogu vratiti svu sezonsku odjeću zato što proljeće kod nas kasni. Ali Community Manageri nas mogu prestati obavještavati o toplim sunčanim danima koje ja kroz svoj prozor ne vidim.

Uvijek sam bila protiv meteoroloških podataka u planovima objava. Postoje ljudi koji su plaćeni za komentiranje vremenskih prilika, a to nismo mi. Znam da je teško iz dana u dana smišljati kreativne i zanimljive postove za par uvijek istih proizvoda, pa kreatori sadržaja u nedostatku bolje inspiracije koriste predviđanja vremenskih uvjeta temeljenih na onom što je normalno za pojedino doba godine. U svibnju otvaramo sezonu sladoleda, kratkih hlača, roštiljanja, piknika, a na moru čak i kupanja. Siječanj je mjesec snijega, skijanja, niskih temperatura i toplih napitaka. A što kada svibanj i siječanj zamijene uloge? Trebaju li Community Manageri i dalje tvrditi da je vani dan idealan za kratke hlače iako Vakula kaže da je ipak primjerenije odjenuti kaput?

I nije neka tajna da se planovi objava rade unaprijed, no zašto objavljujete postove o toplim sunčanim danim iako samo jedan pogled kroz prozor dokazuje suprotno?


Evo jednog lošeg i jednog dobrog primjera:


Kratke hlače? Brrr, ne hvala!
Foto: Europa 92, Facebook 


Čaj? Može J
Foto: Franck café, Facebook 


Primjedbe