Community Manageri, ne morate biti meteorolozi, al možete pogledati kroz prozor!
„Sunčeve zrake
štetne su i za vaše oči. Izaberite sunčane naočale iz naše kolekcije i uživajte
u toplim proljetnim danima.“
„Temperature rastu, osvježite se hladnim napitkom …“
„Odaberite svoj idealan roštilj za uživanje u sunčanom
vikendu koji je pred nama.“
Sigurno ste se ovih dana načitali
sličnih statusa na društvenim profilima brendova. Naravno i za natprosječno toplih
zimskih dana situacija je slična. Sunce ugrije do skoro 20 celzijusa, svi se raduju
proljeću koje je uranilo, a brendovi pišu:
„Ove snježne dane provedite
pod dekicom uz tople čajeve iz našeg asortimana.“
„Uživajte na skijalištima u
našim toplim jaknama.“ (a sva skijanja otkazana jer snijega nema nigdje u
Europi)
„Zaštite svoju kožu od
hladnoće posebnom zimskom kremom.“
Sunce nismo vidjeli tjednima. Trgovine
u gradu prodaju ljetnu odjeću dok ljudi šeću u zimskim kaputima i čizmama. I to
već izgleda smiješno, al trgovinama ne mogu zamjeriti. Ne mogu vratiti svu sezonsku odjeću zato što
proljeće kod nas kasni. Ali Community Manageri nas mogu prestati obavještavati
o toplim sunčanim danima koje ja kroz svoj prozor ne vidim.
Uvijek sam bila protiv
meteoroloških podataka u planovima objava. Postoje ljudi koji su plaćeni za
komentiranje vremenskih prilika, a to nismo mi. Znam da je teško iz dana u dana
smišljati kreativne i zanimljive postove za par uvijek istih proizvoda, pa
kreatori sadržaja u nedostatku bolje inspiracije koriste predviđanja vremenskih
uvjeta temeljenih na onom što je normalno za pojedino doba godine. U svibnju
otvaramo sezonu sladoleda, kratkih hlača, roštiljanja, piknika, a na moru čak i
kupanja. Siječanj je mjesec snijega, skijanja, niskih temperatura i toplih
napitaka. A što kada svibanj i siječanj zamijene uloge? Trebaju li Community
Manageri i dalje tvrditi da je vani dan idealan za kratke hlače iako Vakula kaže da je ipak primjerenije odjenuti kaput?
I nije neka tajna da se planovi
objava rade unaprijed, no zašto objavljujete postove o toplim sunčanim danim
iako samo jedan pogled kroz prozor dokazuje suprotno?
Evo jednog lošeg i jednog dobrog
primjera:
Kratke hlače? Brrr, ne hvala!
Foto: Europa 92, Facebook
|
Čaj? Može J
Foto: Franck café, Facebook
|
Primjedbe
Objavi komentar