Kreiranje sadržaja za društvene mreže nije tek usputni zadatak
Ljudi moji, kreiranje sadržaja za
društvene mreže ozbiljan je posao. Ozbiljan! Skinuti sliku sa Shuttera,
nakeljit na nju pack i logo je ništa, kažem ništa da ne upotrijebim prostu
riječ. Isto tako to nije posao za nekog priučenog multipraktika u firmi, onu
malu što sjedi na recepciji, javlja se na telefon, nosi kave, obračunava plaće,
čisti ured, dogovara šefu sastanke s ljubavnicom… To je posao za osobu koja zaista razumije
marketing, i moram to reći, rođena je nakon 90te. Ti novi klinci rođeni su s tabletom
u rukama, prije su naučili tipkati po pametnim telefonima nego pričati. Oni
razumiju društvene mreže bolje od svih managera s pedesetogodišnjim iskustvom
zajedno. Oni znaju što je toj publici u glavama jer su oni ta publika.
Zaigrajte se, fotkajte, snimajte…
danas bar svaki mobitel ima solidnu kameru. Ok, bilo bi poželjno da osoba iza
kamere ima nekog smisla za fotografiju, ne mora biti Lupino, al važno je da
fotka izgleda prirodno. A ne ovako:
Foto: screenshot Facebook Kalodont |
Sve ima smisla, djevojka šeće po
prirodnom asfaltu kad naleti na prirodno ogroman kalodont sa 6 biljki. Tekst? Ma
to će onaj mali od susjeda, ide u drugi osnovne, al talentiran je, ima peticu
iz zadaće.
Foto: screenshot Facebook Saponia |
Ovo čak ne mogu ni
prokomentirati.
*Sorry Saponia što sam se okomila
na tebe, al trebaš novog marketing managera…
Druga stvar, Instagram i Facebook
ne služe da se ponovi gradivo. To nije TV na kojem se jednom snimljena reklama
vrti do iznemoglosti (iscrpljivanja budžeta), a i okidanje par različitih fotki
za dva, tri različita kanala nije nikakav trošak. Posvetite se svakom kanalu
zasebno i poštujte njegove zakonitosti. Ugledajte se na ove nove klince koji su
stvorili od sebe brand isključivo zahvaljujući društvenim mrežama. Ella Dvornik
ima gotovo 200 tisuća followera na Instagramu i više od 200 tisuća likeova na
Facebooku. Zamijetili ste ju, lajkali ju ili ne.
Kreiranje sadržaja za društvene
mreže je full time job za cijeli tim, a ne usputni zadatak za jednu osobu koja
uz to ima još 16 tisuća različitih zaduženja. Mislim da je vrijeme da se čak i
mi koji smo slušali kazete, zvali prijatelje na fiksni telefon i slali
simpatijama poruke na papirićima pomirimo s tim da se marketing sada događa na
internetu.
Primjedbe
Objavi komentar