Kreiranje sadržaja za društvene mreže nije tek usputni zadatak


Ljudi moji, kreiranje sadržaja za društvene mreže ozbiljan je posao. Ozbiljan! Skinuti sliku sa Shuttera, nakeljit na nju pack i logo je ništa, kažem ništa da ne upotrijebim prostu riječ. Isto tako to nije posao za nekog priučenog multipraktika u firmi, onu malu što sjedi na recepciji, javlja se na telefon, nosi kave, obračunava plaće, čisti ured, dogovara šefu sastanke s ljubavnicom…  To je posao za osobu koja zaista razumije marketing, i moram to reći, rođena je nakon 90te. Ti novi klinci rođeni su s tabletom u rukama, prije su naučili tipkati po pametnim telefonima nego pričati. Oni razumiju društvene mreže bolje od svih managera s pedesetogodišnjim iskustvom zajedno. Oni znaju što je toj publici u glavama jer su oni ta publika.


Zaigrajte se, fotkajte, snimajte… danas bar svaki mobitel ima solidnu kameru. Ok, bilo bi poželjno da osoba iza kamere ima nekog smisla za fotografiju, ne mora biti Lupino, al važno je da fotka izgleda prirodno. A ne ovako:

Foto: screenshot Facebook Kalodont
Sve ima smisla, djevojka šeće po prirodnom asfaltu kad naleti na prirodno ogroman kalodont sa 6 biljki. Tekst? Ma to će onaj mali od susjeda, ide u drugi osnovne, al talentiran je, ima peticu iz zadaće. 

Foto: screenshot Facebook Saponia
Ovo čak ne mogu ni prokomentirati.

*Sorry Saponia što sam se okomila na tebe, al trebaš novog marketing managera…

Druga stvar, Instagram i Facebook ne služe da se ponovi gradivo. To nije TV na kojem se jednom snimljena reklama vrti do iznemoglosti (iscrpljivanja budžeta), a i okidanje par različitih fotki za dva, tri različita kanala nije nikakav trošak. Posvetite se svakom kanalu zasebno i poštujte njegove zakonitosti. Ugledajte se na ove nove klince koji su stvorili od sebe brand isključivo zahvaljujući društvenim mrežama. Ella Dvornik ima gotovo 200 tisuća followera na Instagramu i više od 200 tisuća likeova na Facebooku. Zamijetili ste ju, lajkali ju ili ne.

Kreiranje sadržaja za društvene mreže je full time job za cijeli tim, a ne usputni zadatak za jednu osobu koja uz to ima još 16 tisuća različitih zaduženja. Mislim da je vrijeme da se čak i mi koji smo slušali kazete, zvali prijatelje na fiksni telefon i slali simpatijama poruke na papirićima pomirimo s tim da se marketing sada događa na internetu. 

Primjedbe