Referiranje na izbore i nije neki izbor

Svake godine nekakvi izbori. Vlada nam ne traje duže od izmjene godišnjih doba, a tko nije bio u Remetincu nije cool. Sad su se s klimavom Vladom poklopili lokalni izbori pa pored svih tih predizbornih plakata više ne možeš vidjeti ni reklamu za uloške.

Svake se godine neki genijalci dosjete kako bi bilo baš fora iskoristiti predizbornu kampanju i ofucane slogane za promociju svog brenda, proizvoda ili čega već. „Izaberi ovo, izaberi ono, pravi izbor, jedini izbor, najbolji kandidat, bla bla bla…“ Zašto to radite ljudi? Zašto mislite da je to genijalno kreativna i nikad viđena fora? Političara, praznih obećanja i predizbornih parola nam je svima navrh glave. Političari se uglavnom doživljavaju u negativnom svjetlu, naročito hrvatski, pa zašto onda svoj proizvod, brend ili što već vezujete uz negativne asocijacije?

Jack Sparrow najiritantniji kandidat

Evo ovogodišnjeg pobjednika wannabe cool izborno-neizborne kampanje: novi nastavak Pirata s Kariba. Niđe veze ni s nama s našim lokalnim izborima… Al Jack Sparrow mi je apsolutno najiritantniji kandidat. Njegova kampanja me proganja. 

Šećem i naletim na ono wow super kreativan plakat: Najbolji izbor;  Izađite na film

Surfam i evo ga opet: 

Foto: Screenshot Facebook
Foto: Screenshot Facebook




Ne popušta ni u vrijeme šutnje.

Foto: Screenshot Facebook




A ovo je apsolutni hit! 

Foto: Meanwhile in Croatia Facebook
 Bit će da je Jack nazvao Bandića: 

„Ej, stari sredi mi dobro mjesto za plakat!“

„Prijatelju, najbolje mjesto u gradu imaš. Samo nemoj da ostanem praznih džepova, znaš kako se kod nas dela.“ 


‪#‎pokazimozube‬

Plidentina kampanja Pokažimo zube bila mi je super zbog dosjetljive igre riječima. Most, krunice, desni… nikome na prvu nije bilo jasno o čemu se točno radi. Izazvala je taj željeni efekt znatiželje i iščekivanja. No, ideja društvene angažiranosti kao da nije do kraja razrađena i realizirana. Suradnja s građanskim udrugama, sponzorstva, donacije i slično sigurno bi stvorilo dojam Plidentine stvarne borbe protiv kvarnog društva. Ovako se bojim da će ostati samo na dobro iskorištenom predizbornom tajmingu. 

The big reveal video je… pa, razočaravajući. Posebno pred kraj. Onaj glas u offu, whaaat??? :D Imamo Plidentu, biramo Plidentu, ništa novo, samo još jedan pokušaj korištenja političke propagande u komercijalnoj. 


Primjedbe