Referiranje na izbore i nije neki izbor
Svake godine nekakvi izbori.
Vlada nam ne traje duže od izmjene godišnjih doba, a tko nije bio u Remetincu
nije cool. Sad su se s klimavom Vladom poklopili lokalni izbori pa pored
svih tih predizbornih plakata više ne možeš vidjeti ni reklamu za uloške.
Svake se godine neki genijalci
dosjete kako bi bilo baš fora iskoristiti predizbornu kampanju i ofucane
slogane za promociju svog brenda, proizvoda ili čega već. „Izaberi ovo, izaberi
ono, pravi izbor, jedini izbor, najbolji kandidat, bla bla bla…“ Zašto to
radite ljudi? Zašto mislite da je to genijalno kreativna i nikad viđena fora?
Političara, praznih obećanja i predizbornih parola nam je svima navrh glave.
Političari se uglavnom doživljavaju u
negativnom svjetlu, naročito hrvatski, pa zašto onda svoj proizvod, brend ili
što već vezujete uz negativne asocijacije?
Jack Sparrow najiritantniji kandidat
Evo ovogodišnjeg pobjednika
wannabe cool izborno-neizborne kampanje: novi nastavak Pirata s Kariba. Niđe
veze ni s nama s našim lokalnim izborima… Al Jack Sparrow mi je apsolutno
najiritantniji kandidat. Njegova kampanja me proganja.
Šećem i naletim na ono
wow super kreativan plakat: Najbolji izbor;
Izađite na film
Surfam i evo ga opet:
Foto: Screenshot Facebook |
Foto: Screenshot Facebook |
Ne popušta ni u vrijeme šutnje.
Foto: Screenshot Facebook |
A ovo je apsolutni hit!
Foto: Meanwhile in Croatia Facebook |
Bit će da je Jack nazvao Bandića:
„Ej, stari sredi mi dobro mjesto za plakat!“
„Prijatelju, najbolje mjesto u
gradu imaš. Samo nemoj da ostanem praznih džepova, znaš kako
se kod nas dela.“
#pokazimozube
Plidentina kampanja Pokažimo zube
bila mi je super zbog dosjetljive igre riječima. Most, krunice, desni… nikome
na prvu nije bilo jasno o čemu se točno radi. Izazvala je taj željeni efekt
znatiželje i iščekivanja. No, ideja društvene angažiranosti kao da nije do
kraja razrađena i realizirana. Suradnja s građanskim udrugama, sponzorstva,
donacije i slično sigurno bi stvorilo dojam Plidentine stvarne borbe protiv
kvarnog društva. Ovako se bojim da će ostati samo na dobro iskorištenom
predizbornom tajmingu.
The big reveal video je… pa, razočaravajući. Posebno
pred kraj. Onaj glas u offu, whaaat??? :D Imamo Plidentu, biramo Plidentu, ništa
novo, samo još jedan pokušaj korištenja političke propagande u komercijalnoj.
Primjedbe
Objavi komentar