Viralni hitovi

Još uvijek mislite da je snimiti video za YouTube skupo? Razmislite ponovo.

Ne govorim o YouTube oglasima nego o videima koji postaju viralni hitovi. Njih ljudi ne izbjegavaju, vole ih, gledaju, lajkaju, shareaju… Vole ih i mediji, pa im često daju podosta besplatnog prostora. Pravi viralni hitovi doslovno obiđu cijeli  svijet, kao Ford Mustang Speed Dating Prank.



A sjećate se ovoga?



Čini mi se kao da smo tek nakon pažnje koju je Šarić privukao ovim videom počeli razumijevati potencijal YouTube-a kao kanala za promociju. 

Ipak, stvari na YouTube-u se brzo mijenjaju. Na site se svake minute uploada 300 sati novog video sadržaja, što je tri puta više u odnosu na prošlu godinu. Više od milijardu korisnika dnevno pogleda preko četiri milijarde videa, a polovina pogleda odvija se putem mobilnih uređaja. 85% in-stream oglasa moguće je preskočiti. Istaknuti se i doprijeti do publike postaje sve izazovniji zadatak.

Ono što predstavlja izazov nije cijena produkcije već ideja. Dobra ideja može se realizirati s niskim budžetom. Cilj je doprijeti do publike, a kada se on postigne publika radi za vas. Osim toga, mislim da bi aktivan YouTube kanal sa svježim i aktualnim sadržajem vrijednim dijeljenja trebao biti dio content marketing strategije svakog ozbiljnog brenda.

Hrvatska ima dobrih primjera, od po meni još uvijek nenadmašne Get a Room kampanje: 



Do simpatičnih videa koji ipak nisu postali hitovi:






I najbolje za kraj, video koji mi se pojavio kao in-stream oglas i natjerao me da ga pogledam, shaream, komentiram...

Primjedbe