Pivo, nogomet i veš

Žene peru veš i plaču nad tekmama (čak i kad pobjeđujemo) jer propuštaju omiljene sapunice.




Muškarci navijaju i piju pivo u čistim, mirisnim i ispeglani dresovima. Žene su asocijalna bića, druže se samo s kućanskim aparatima i sredstvima za čišćenje. Njih ne veseli kad reprezentacija pobjeđuje, njih veseli kad njihov muškarac nosi čistu odjeću.



Žene ne piju pivo, nipošto. Muškarci ne peru svoj veš. Dakle, ako slučajno vidite ženu koja pije pivo i, ne daj Bože, gleda nogomet - to nije žena, to mora da je transvestit. A neoženjenog muškarca najlakše ćete prepoznati po tome što smrdi – jadan nema ženu da mu opere veš. Veš mašina? To je znanstvena fantastika za vrle muškarčine koji se inače znaju sve o tehnici i najnovijim gadgetima. Da i to je zanimljivo, muškarci znaju sve o televizorima, autima, svemirskim brodovima… ali ona tri gumba na veš mašini su naprosto neshvatljiva.

Već su dosadne beskrajne rasprave o seksizmu i rodnim ulogama. Dosadni su i stereotipi koji se konstantno koriste u kampanjama, a odavno su mrtvi. Žene piju pivo, muškarci peru veš. Ograničiti kampanje za tako uobičajene proizvode na samo jedan spol jednostavno je glupa poslovna odluka. U startu isključiti pola tržišta je suludo. Možda ja živim u nekom paralelnom svemiru u kojem gotovo sve žene koje znam piju pivo i gledaju utakmice reprezentacije, a dečki nekim čudom znaju sami oprati svoje rublje?

Drago mi je što je u reklamama za pivo napokon vidljiv pomak. Da, i žene navijaju, i žene piju pivo, i žene imaju svoje mjesto u „muškom svijetu“, a podjela na muški ženski svijet više ne postoji.



Voljela bih da se hrvatske reklame već jednom odmaknu od dosadnih stereotipnih likova i da napokon dobijemo zabavnu i duhovitu kampanju.

Primjedbe