Na Svjetski dan hrane Podravka praktički poručuje: mi žderemo i boli nas kiki za glad u svijetu

Nedjelja navečer, na telki kao i obično ništa što bi mi  privuklo pažnju. Uzimam mobitel, skrolam po fesju iz čiste dosade. I upadne mi u oko sponzorirani Podravkin post:

Sličica kao da su je crtala djeca u vrtiću, a tekst: „… puna su nam usta“ nekako mi tu ne paše. U podsvijesti mi zvoni da je Svjetski dan hrane dan borbe protiv gladi i siromaštva, a ne svjetski dan prežderavanja. I da, Google mi je potvrdio da sam u pravu.

Dakle, za Podravku i sve ostale koji ne znaju:
Svjetski dan hrane obilježava se na dan osnutka FAO-a – Organizacije za hranu i poljoprivredu pri Ujedinjenim narodima. Cilj ove organizacije je borba protiv gladi (a ne borba za prežderavanje), povećanje proizvodnje te pravednija distribucija hrane na svjetskoj razini.

Prema podatcima FAO-a više od jedne trećine hrane proizvedene u svijetu se baca! Paradoksalno jer da bi vidjeli glad ne moramo do daleke Afrike, dovoljno je pogledati kroz prozor. No, Podravka na Svjetski dan hrane poručuje: mi žderemo jer možemo, imamo tvornicu hrane i zaboli nas ku-ku za jadnike koji jedu iz kontejnera, i za one koji čekaju u redovima pred pučkim kuhinjama, i za dječicu kojima roditelji ne mogu priuštiti ni mlijeko, a kamoli Čokolino…

Ispod ovog posta je komentar jedne korisnice koja pokušava ukazati na bit toga dana i problem gladi, no Podravka na to ne reagira. Ah, blaženo neznanje!



Na Coolinarici su po meni fejlali još više s ovim postom:

Žderimo hamburgere, jeeee!

Još jednom – Svjetski dan hrane se NE SLAVI, taj dan se OBILJEŽAVA - i to ne kao dan prejedanja bogatih pojedinaca u razvijenom svijetu.

Tema ovogodišnjeg Svjetskog dana hrane je: Klima se mijenja. Hrana i poljoprivreda moraju također. Svjetska populacija neprestano raste, a klima se mijenja stoga održivi uzgoj hrane postaje imperativ. Također, gubitci hrane moraju se smanjiti u procesu proizvodnje i maloprodaje.

Da su u Podravci napravili domaću zadaću mogli su puno pametnije postati jučer. Društvena odgovornost u ovakvim slučajevima pali. Fore kao donirali smo toliko i toliko hrane pučkim kuhinjama ili siromašnim obiteljima; uzgajamo naše sirovine na održiv način; hranu koju ne prodamo ne bacamo već poklanjamo itd, itd…  po meni bi bile daleko bolje od poruke: žderemo i zaboli nas! Al ko mene išta pita :P 


Primjedbe