Svaki Super Hrvat treba krediti za financiranje hrvatske Super Sponzoruše




Opa, Hrvatko u Puli! Ništa to ne mijenja i dalje ga ne mogu smislit. Kao ni ovu plitku poruku: žene su sponzoruše. Naš jedini cilj je upecati nekog naivnog jadnika koji će dignut kredit da bi financirao naše krpice, kremice, šminkicu i ostalo… Nismo sposobne za svoj život zarađivati same. E pa nisam baš primijetila da sve solo žene žive ispod mostova. Ili je Super Hrvatko za sve dignuo kredit?

Ono što mi je najzanimljivije je paradoks u priči oko stereotipnog oglašavanja i udruga koje brane čast žena. Na ovakve oglase nitko ne reagira. Kao ok je bit nesposobna zaraditi svoju plaću i uzdržavati samu sebe, al nikako nije u redu biti sexy ili ne daj Bože, oprat veš.

Ova reklama je meni osobno totalni fejl. Kako iz perspektive žene kojoj ne treba sponzor tako i iz perspektive potencijalne korisnice usluga HPB-a. Zašto bih išla u banku koja me smatra glupom sponzorušom i zašto bih uopće dizala kredit kad mogu naći nekog iz čijeg ću novčanika izvući nepovratna sredstva?!


Prema viđenom rekla bih da im ciljnu skupinu čine zatucani, niskoobrazovani Hrvati, primarno iz ruralnih područja koji još vjeruju u apsolutni patrijarhat. Čime su odmah isključili bar ¾ tržišta. Mislim  da polovinu kreditno sposobnih ljudi u Hrvatskoj čine žene, a bar četvrtina muškaraca ne smatra da žene treba uzdržavati. Baš me zanima kakve će reakcije izazvati. Za sad je samo jedan korisnik YouTube-a primijetio isto što i ja – Luca sponzoruša. 

Primjedbe