Ajmo imat blog!
foto: Mid-West Digital Marketing |
To je sad hit. Content marketing,
ili kako su to neki naši stručnjaci preveli „sadržajni marketing“ tumači se
kao: firma mora imat blog. Koliko teško to može biti? Neš ti vijesti, smo
prepiši nešto s nekog domaćeg portala il, još bolje, prevedi sa stranog, ako
znaš engleski naravno. I to je to. A strategija? Plan? Cilj? Ciljna skupina? Kanali
distribucije sadržaja? What?
Jeste ikad razmišljali o tome
kome se obraćate i što želite iskomunicirati, na koji način, kojim tonom? Tko je
vaša ciljna skupina i tko u toj zajednici uživa najveći ugled? Zašto bi netko
čitao baš vaš blog, umjesto nekog drugog bloga ili portala? Što vam znači SEO
bez sadržaja? Kakav je efekt postižete kad netko samo nabasa na vašu stranicu,
a tamo ne nađe ništa zanimljivo, pametno, vrijedno truda, čitanja i vremena?
Nema uspjeha bez strategije i
dosljednosti. Precizno definiranje ciljne skupine je temelj. I ne zavaravajte
se, rečenica: naš blog je za svih je
put u propast kao i formula za svakog ponešto. Sve to skupa na kraju rezultira
jednim velikim ništa. Ad-hoc pristup također, ono: kava strategija, objavit
ćemo već nešto u toku. Ne, ne, ne i ne! Biti u toku s aktualnim zbivanjima i
temama da, ali nabadanje u magli nikako.
Tko bi uopće trebao voditi računa
o korporativnom blogu? Sam svoj majstor sa stavom lako ćemo… ili pak ne? U redu
je biti stručnjak u svom području, al isto tako je sasvim u redu priznati kad
neki zadaci nadilaze vaše znanje. Ako želite da vaš sadržaj postigne cilj content marketinga, odnosno
da educira publiku ne možete si dozvoliti neprofesionalan sadržaj, nespretno i
pogrešno napisan tekst, gramatičke greške, pogrešno korištenje određenih
pojmova… Ne budite ponosni, ovaj dio posla prepustite profesionalcima.
Puno se toga piše o content marketingu u zadnje
vrijeme, a ipak imam osjećaj da ga mnogi shvaćaju olako, ne razumiju njegovu
važnost kao ni posljedice koje na njihovu tvrtku može ostaviti loša izvedba
nečeg što bi se trebalo zvati „content
marketing“.
Primjedbe
Objavi komentar