Ajmo imat blog!

foto: Mid-West Digital Marketing
To je sad hit. Content marketing, ili kako su to neki naši stručnjaci preveli „sadržajni marketing“ tumači se kao: firma mora imat blog. Koliko teško to može biti? Neš ti vijesti, smo prepiši nešto s nekog domaćeg portala il, još bolje, prevedi sa stranog, ako znaš engleski naravno. I to je to. A strategija? Plan? Cilj? Ciljna skupina? Kanali distribucije sadržaja? What?
 
Jeste ikad razmišljali o tome kome se obraćate i što želite iskomunicirati, na koji način, kojim tonom? Tko je vaša ciljna skupina i tko u toj zajednici uživa najveći ugled? Zašto bi netko čitao baš vaš blog, umjesto nekog drugog bloga ili portala? Što vam znači SEO bez sadržaja? Kakav je efekt postižete kad netko samo nabasa na vašu stranicu, a tamo ne nađe ništa zanimljivo, pametno, vrijedno truda, čitanja i vremena?

Nema uspjeha bez strategije i dosljednosti. Precizno definiranje ciljne skupine je temelj. I ne zavaravajte se, rečenica: naš blog je za svih je put u propast kao i formula za svakog ponešto. Sve to skupa na kraju rezultira jednim velikim ništa. Ad-hoc pristup također, ono­: kava strategija, objavit ćemo već nešto u toku. Ne, ne, ne i ne! Biti u toku s aktualnim zbivanjima i temama da, ali nabadanje u magli nikako. 

Tko bi uopće trebao voditi računa o korporativnom blogu? Sam svoj majstor sa stavom lako ćemo… ili pak ne? U redu je biti stručnjak u svom području, al isto tako je sasvim u redu priznati kad neki zadaci nadilaze vaše znanje. Ako želite da vaš sadržaj postigne cilj content marketinga, odnosno da educira publiku ne možete si dozvoliti neprofesionalan sadržaj, nespretno i pogrešno napisan tekst, gramatičke greške, pogrešno korištenje određenih pojmova… Ne budite ponosni, ovaj dio posla prepustite profesionalcima. 

Puno se toga piše o content marketingu u zadnje vrijeme, a ipak imam osjećaj da ga mnogi shvaćaju olako, ne razumiju njegovu važnost kao ni posljedice koje na njihovu tvrtku može ostaviti loša izvedba nečeg što bi se trebalo zvati „content marketing“.  

Primjedbe