Prodaješ edukaciju? Bar sakrij da si nepismen!



Samo nabacaj riječi. Naguraj ih puno u beskrajne rečenice. To djeluje učeno, onako baš krležijanski. Kad imaš puno riječi ne moraš pazit na rod, broj, padež… na kraju rečenice nitko se i ne sjeća njenog početka. Što znači kontemplacija? Who cares, samo ubaci negdje, zvuči super (eng. cool). I da, da, da što više izraza s prijevodom na engleski u zagradi, pa makar i pogrešnim, npr: PR (eng. Press Release).

Svatko misli da zna i svatko misli da može pametovat, pa imate priliku učiti od ovako vrsnih stručnjaka: http://regolina.com/web-stranica-pisanje-za-web-E9 . Ako ste kliknuli na link i u 10 sec uočili bar 5 grešaka tekstu čestitam, očito ste završili osnovnu školu. 

Evo još jedne prilike za edukaciju koju ne smijete propustiti. Zašto? Provjerite na stranici: http://www.webedukacija.com/weboo2015. Izdvojit ću samo neke fenomenalne jezične konstrukcije ovih „bez sumnje“ vrhunskih stručnjaka: 

"Upit mjeseca: Ček', ček', ček'... Da li ne može doći bilo tko ili se bilo tko može osjećati pozvanim?"
"Kontemplacija tjedna: Pozvan si i ti! Nemoj sad nisam mog'o, ovo-ono, ..."
"Mudrost dana: Kupite ulaznicu ranije, da ne morate kasnije."
Obični ljudi ne mogu pojmiti što znače ovako kreativne dosjetke. 

Svi zainteresirani za praćenje trendova u izradi web stranica i digitalnih marketinških kampanjiMarketinških kampanji? To se tako deklinira? 

"Uvodni poučak: A možete doći samo zato jer znate da ste - faca!" I Mr. Big je pozvan, ili ipak nije? Svim web-stručnjacima je osigurana jedna V.I.P. ulaznica (nađite ju pod nazivom "Faca" :-) odmah nakon nominacije svojeg rada u jednoj od Masterweb kategorija.

A gdje dobro ručati u vrijeme pauze za ručak? I može li se ručati u vrijeme pauze za večeru? 

Masterweb nagrada okuplja stručni tim (žiri) koji analizira i promišlja sadašnje i buduće internetske tehnologije, te društveni i marketinški aspekt online poslovanja, a kroz dodjelu Masterweb nagrada pozitivnom selekcijom daje javno mišljenje (eng. opinion maker) o smjeru budućeg razvoja upotrebljivosti weba. Pjesnik je nešto htio reći? 

Ako još NISTE spremni prilagoditi se željama Vaših kupaca koji sve više vremena provode na internetu, onda Vam savjetujemo da NE DOLAZITE na ovogodišni Dan Internetskog Marketinga (D.I.M.) jer samo su najbolji spremni unaprijediti svoju prodaju tako da precizno dotaknu osjećaje svojih potencijalnih kupaca. Za sve ostale tržište će se samo pobrinuti. Istaknuti riječi niste i ne dolazite – vrh! 

Ako propustite predavanje pod naslovnom: Kmee, zločesti marketingaši uzeli su nam igračku! možete se sramit!

Cijena ulaznice za ovaj „event“ jednaka je cijeni kotizacije za Dane komunikacija, pa si vi mislite gdje ćete ić! 

Sigurna sam da je poruka jasna: prodajete li edukaciju dokažite da ste stručnjaci. Ili bar sakrijte da ste nepismeni.

Primjedbe