Prodaješ edukaciju? Bar sakrij da si nepismen!
Samo nabacaj riječi. Naguraj ih
puno u beskrajne rečenice. To djeluje učeno, onako baš krležijanski. Kad imaš
puno riječi ne moraš pazit na rod, broj, padež… na kraju rečenice nitko se i ne
sjeća njenog početka. Što znači kontemplacija?
Who cares, samo ubaci
negdje, zvuči super (eng. cool). I
da, da, da što više izraza s prijevodom na engleski u zagradi, pa makar i
pogrešnim, npr: PR (eng. Press Release).
Svatko misli da zna i svatko
misli da može pametovat, pa imate priliku učiti od ovako vrsnih stručnjaka: http://regolina.com/web-stranica-pisanje-za-web-E9
. Ako ste kliknuli na link i u 10 sec uočili bar 5 grešaka tekstu čestitam, očito
ste završili osnovnu školu.
Evo još jedne prilike za edukaciju
koju ne smijete propustiti. Zašto? Provjerite na stranici: http://www.webedukacija.com/weboo2015.
Izdvojit ću samo neke fenomenalne jezične konstrukcije ovih „bez sumnje“
vrhunskih stručnjaka:
"Upit mjeseca: Ček', ček', ček'... Da li ne može doći bilo tko ili
se bilo tko može osjećati pozvanim?"
"Kontemplacija tjedna: Pozvan si i ti! Nemoj sad nisam mog'o,
ovo-ono, ..."
"Mudrost dana: Kupite ulaznicu ranije, da ne morate kasnije."
Obični ljudi ne mogu pojmiti što
znače ovako kreativne dosjetke.
Svi zainteresirani za praćenje trendova u izradi web stranica i
digitalnih marketinških kampanji… Marketinških kampanji? To se tako
deklinira?
"Uvodni poučak: A možete doći samo zato jer znate da ste -
faca!" I Mr. Big je pozvan, ili ipak nije? Svim web-stručnjacima je osigurana jedna V.I.P. ulaznica (nađite ju
pod nazivom "Faca" :-) odmah nakon nominacije svojeg rada u jednoj od
Masterweb kategorija.
A gdje dobro ručati u vrijeme pauze za ručak? I može li se ručati u
vrijeme pauze za večeru?
Masterweb nagrada okuplja stručni tim (žiri) koji analizira i promišlja
sadašnje i buduće internetske tehnologije, te društveni i marketinški aspekt
online poslovanja, a kroz dodjelu Masterweb nagrada pozitivnom selekcijom daje
javno mišljenje (eng. opinion maker) o smjeru budućeg razvoja
upotrebljivosti weba. Pjesnik je nešto htio reći?
Ako još NISTE spremni prilagoditi se željama Vaših kupaca koji sve više
vremena provode na internetu, onda Vam savjetujemo da NE DOLAZITE na ovogodišni Dan Internetskog Marketinga (D.I.M.) jer samo su najbolji spremni
unaprijediti svoju prodaju tako da precizno dotaknu osjećaje svojih
potencijalnih kupaca. Za sve ostale tržište će se samo pobrinuti. Istaknuti
riječi niste i ne dolazite – vrh!
Ako propustite predavanje pod
naslovnom: Kmee, zločesti marketingaši
uzeli su nam igračku! možete se sramit!
Cijena ulaznice za ovaj „event“
jednaka je cijeni kotizacije za Dane komunikacija, pa si vi mislite gdje ćete
ić!
Sigurna sam da je poruka jasna:
prodajete li edukaciju dokažite da ste stručnjaci. Ili bar sakrijte da ste
nepismeni.
Primjedbe
Objavi komentar