YouTube oglasi – nevjerojatna gnjavaža ili potencijal koji se ne koristi?

A sad iskreno, iz perspektive prosječnog gledatelja, koliko su vam iritantni YouTube oglasi? Ono kad samo želiš poslušat najnoviji hit koji traje tri minute, a krene šestominutni oglas preparata za menopauzu. Skip ad, skip ad, skip adklikaš po donjem desnom kutu. Prerano, kliknuo si na oglas, sad si na stranci doktora Engelbrechta. A samo si htio poslušat pjesmu, jednu, jedinu pjesmu…

Tko to želi iznervirat potencijalne kupce? Vjerujem nitko. Zašto ih onda i na YouTube-u gušiti dosadnim reklamama s TV-a? Što ljudi uglavnom rade kad na TV-u krenu reklame? Mijenjaju program. Što rade kad na YouTube-u krene reklama? Odbrojavaju sekunde do pojave spasonosnog skip ad buttona. 

YouTube kao kanal oglašavanja ima, čini se, beskrajan potencijal koji se tek minimalno koristi. Od preciznog targetianja do nevjerojatnih kreativnih mogućnosti. Ako moj Google account zna da sam žena, mlađa od 30, onda bi i YouTube trebao znat da me, hvala Bogu, još ne zanima ništa vezano uz menopauzu, ali ni Gillette mach3 turbo ni Old Spice. 

YouTube zna što gledam, kad gledam, kakvu muziku slušam… Zna moje interese i praktički poznaje moj životni stil dobro kao moji najbolji prijatelji. Uz toliko informacija teško je fulati s oglasom. Ali… očito nije tako lako ni pogodit. 

Pet sekundi je premalo da se izazove interes i prenese poruka? Nije. BUM, BUM – direkt u glavu. Nekoliko riječi, efektna slika. To je to! Nisu ni shvatili da gledaju oglas, a već je gotov. Ili ih je početak toliko zaintrigirao da nisu htjeli kliknuti skip. Nisu htjeli kliknut skip? Respect, oglas je pogođen.

Evo dobrih primjera: 

Primjedbe